czwartek, 5 lutego 2015

Krokiety z pieczarkami i kaszą jaglaną w owsianej panierce

Zapowiadany wcześniej przepis. Jeszcze lekko ciepły , leci prosto do Was:) Robiłam wcześniej wersję z kaszą i szpinakiem, bardzo nam posmakowała. Dzisiaj początkowo miałam zrobić krokiety z samymi pieczarkami i cebulką, ale miałam trochę ugotowanej wcześniej kaszy więc dodałam, zamieszałam , doprawiłam i pysznymi krokietami się cieszyłam :) Z tej  porcji wyszło mi siedem sztuk.


naleśniki:
2 jajka
150 ml mleka
150 ml wody
szczypta soli
1,5 szklanki mąki
olej do smażenia

farsz:
30 dag pieczarek
cebula
5-7 łyżek ugotowanej wcześniej kaszy jaglanej
sól i kolorowy pieprz do smaku
łyżka posiekanej natki pietruszki
2 łyżki oleju

panierka;
jajko
płatki owsiane i bułka tarta w proporcji 1;1


Składniki na naleśniki miksuję. Pieczarki wrzucam do gotującej się wody i obgotowuję je około 5 minut. Studzę i razem z cebulą drobno siekam. Na drugą patelnię wlewam 2 łyżki oleju i podsmażam cebulę z pieczarkami. W międzyczasie smażę naleśniki. Do cebuli z pieczarkami dodaję kaszę, razem podsmażam. Farsz doprawiam do smaku solą i kolorowym pieprzem. Na koniec dodaję posiekaną natkę. Na naleśniki nakładam porcję farszu. Zawijam w krokiety. Następnie panieruję je w jajku i płatkach wymieszanych z bułką. Smażę na rozgrzanym oleju na złoty kolor.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz