sobota, 2 stycznia 2016

Lekka sałatka z rozmarynem

Witajcie w Nowym Roku. Składam Wam najserdeczniejsze życzenia. Niech spełnią się wszystkie marzenia. Bądźcie zdrowi i szczęśliwi.

Miło mi będzie , jeśli w tym roku,  także będziecie zaglądać do mnie i na mój facebookowy profil.

Czasem brakuje mi czasu na systematyczne podrzucanie przepisów.Ale kieruję się zasadą ,że nie ilość ale jakość mają wartość.

Po świętach i hucznej zabawie sylwestrowej mam ochotę na lżejsze posiłki. Czuję się mega przejedzona i w Nowy Rok chcę wstąpić lżejszym krokiem. Dlatego mam dziś dla Was dwie propozycje.Pierwszą na lekką sałatkę z ziołami i druga na zdrową i lekką przekąskę. 

To jak zaczynamy? :) 



Składniki;
1/2 małego brokuła
kawałekczerwonej papryki
ugotowane na twardo jajko
2 plastry sera feta
3 łyżki kukurydzy konserwowej
kilka piórek czerwonej cebuli
po łyżeczce ziaren słonecznika, sezamu i siemienia lnianego
po szczypcie rozmarynu, bazyli i majeranku
po łycea majonezu i naturalnego jogurtu
szczypta soli

Brokuła dzielę na różyczki i gotuję w osolonej wodzie. Kiedy ostygnie mieszam z kukurydzą i pokrojoną cebulą oraz papryką. Fetę kroję w kostkę i dodaję do sałatki. Posypuję ziarnami .

Majonez mieszam z jogurtem i ziołami. Polewam sałatkę tuż przed podaniem. Sałatkę podaję z połówkami jajek.


Smacznego 







2 komentarze: