wtorek, 2 czerwca 2015

Penne truskawkowe z miętą ogrodową

Uff pierwszy tak upalny dzień, dał mi się we znaki :) A na dodatek w domu brak weny na gotowanie. Dobrze ,że po drodze kupiłam truskawki. Zmiksowałam,  połączyłam z makaronem i dodatkami. Po 20 minutach miałam gotowe jedzonko. Pychota...doskonałe danie na tak ciepły dzień :) Prosto, szybko i smacznie to moja dewiza na lato :)


50 dag truskawek
łyżka cukru trzcinowego
mały kubeczek  naturalnego jogurtu (ewentualnie śmietany 12%)
makaron rurki
szczypta soli
kilka listków mięty ogrodowej

Makaron gotuję w lekko osolonej wodzie i odcedzam. Truskawki miksuję z jogurtem naturalnym. Dodaję cukier trzcinowy do smaku i drobno posiekaną miętę. Mieszam. Sosem polewam makaron, Dekoruję truskawkami. 

Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. Ja jestem przyzwyczajona do truskawek z ryżem, ale z makaronem jadał do tej pory mój mężczyzna. A wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Ja lubię truskawki w każdej wersji :) Z kaszą jaglaną tez pysznie smakują.

      Usuń