środa, 10 lutego 2016

Czekoladowe serca czyli ciasteczka na Walentynki

Za kilka dni będziemy obchodzić Walentynki. Nie każdy lubi te święto, jednakże ja uważam ,że każdy czas jest dobry by okazać bliskim miłość . Sprawić im odrobinę przyjemności. Odkurzyłam moją foremkę z serduszkami i upiekłam ciasteczka dla moich chłopaków. Dodałam aromatyczne przyprawy imbir i cynamon, do tego kakao i puree z dyni. To dzięki niej ciastka są wilgotne i na długo pozostają świeże. Możecie zrobić je w formie muffinek i udekorować lukrem i posypkami. Będzie fantastycznie.

Do ciasta użyłam Mąki luksusowej Młynomag. Jest to mąka pszenna typu 550. Doskonale sprawdza się w słodkich wypiekach. Wiadomo z luksusową mąką, wszystkie wypieki będą luksusowe :)

Serdecznie Wam polecam firmę Młynomag, ja jestem zachwycona wysoką jakością ich produktów. 





Składniki;

Suche składniki:
1.5 szklanki mąki luksusowej Młynomag typ 550
3 łyżki cukru trzcinowego
łyżeczka sody oczyszczonej
płaska łyżeczka cynamonu
1/3 łyżeczki suszonego imbiru
czubata łyżeczka kakao

Mokre składniki;
1/3 szklanki oleju rzepakowego
2 jajka
3 łyżki puree z dyni hokkaido (około 3/4 szklanki)

Jajka roztrzepuję  z musem z dyni i dolewam olej. Mieszam. W drugiej misce mieszam wszystkie suche składniki. Mokre składniki dodaję do suchych i mieszam aż składniki się połączą. Foremkę smaruję masłem i wysypuję bułka tartą. Nakładam ciasto do 2/3 wysokości. Piekę w 180 st, około 20 minut. Smacznego :)

2 komentarze: