wtorek, 5 kwietnia 2016

Jogurtowy serniczek z chia na chrupiacym spodzie

Jakiś czas temu otrzymałam smakowitą paczuszkę od firmy Popcrop. To doskonała alternatywa dla niezdrowych przekąsek. Piramidki są przygotowywane bez żadnych chemicznych dodatków. Zawierają tylko naturalne składniki, bez zbędnej , tudzież wszędzie nas otaczającej chemii. 

Mój synek bardzo je lubi i chętnie chrupie. A ja jestem spokojna, bo wiem, że piramidki są naturalnym, zdrowym i smacznym produktem.

Postanowiłam się trochę z nimi pobawić i przygotowałam mini serniczek na spodzie z piramidek i gorzkiej czekolady.

Lekko kwaskowaty, jogurtowy smak doskonale połączył się z chrupiącymi piramidkami. Do tego wszystkiego dodałam łyżkę nasion chia. To one nadały ciekawy wygląd sernikowi.

Serdecznie zachęcam was do spróbowania piramidek Popcrop. Będziecie przyjemnie zaskoczeni, lekkością, smakiem i wyglądem piramidek.





1/3 opakowania piramidek bezglutenowych Popcrop
250 g jogurtu greckiego
galaretka cytrynowa
125 ml wody
łyżka nasion chia
1/2 tabliczki czekolady
łyżka masła

Piramidki kruszę. Czekoladę i masło rozpuszczam w kąpieli wodnej . Mieszam z piramidkami. Małą, okrągłą foremkę wykładam folią spożywczą i przekładam do niej nasz spód. Lekko dociskam łyżką i wstawiam do lodówki na godzinę.

Galaretkę rozpuszczam w 1/2 szklanki wody. Kiedy lekko przestygnie miksuję z jogurtem naturalnym. Dodaję nasiona szałwi hiszpańskiej i mieszam.

Masę wylewam na spód z piramidek i odstawiam do lodówki do stężenia.

Dekoruję czekoladą.

Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz