czwartek, 26 maja 2016

Wyniki konkursu z Semco

Kochani nadszedł wyczekiwany moment, by ogłosić kto wygrał w konkursie, jaki zorganizowałam razem z Semco.

Z wielką przyjemnością czytałam Wasze opowieści za co kochacie swoje mamy. Jakie macie wspomnienia z dzieciństwa. Czym dla Was jest bycie mamą....

Dołączyliście wspaniałe przepisy, pełne miłości.

Było jedno wyjątkowe zgłoszenie, które najbardziej mnie urzekło. Historia czytelniczki jest trochę podobna do mojej, bo moja mama także daleko mieszka. Też za nami tęskni, a my kiedy możemy jedziemy do niej z jakimiś słodkościami w odwiedziny. Ten deser trafił prosto w moje serce :)

W konkursie majówkowym z Semco wygrywa.......SYLWIA DROŻDŻ!!!! za przepis na sernik z malinami i czekoladą.



Sylwio czekam na Twoje dane do wysyłki. 

Serdecznie gratuluję i dziekuję wszystkim za udział w zabawie.


2 komentarze: